Iets te vieren?

Gezellige locatie voor u feest, diner of andere gelegenheid

In Bottendaal, Nijmegen

Wil je iets organiseren omdat je iets te vieren hebt, zoek je een fijne locatie voor een diner, een bedrijfsborrel of feest in Nijmegen? Dat kan uitstekend in ons café en/of eetcafé! We hebben regelmatig mooie evenementen zoals huwelijken, bedrijfsborrels of -diners en andere feesten. We helpen u ook graag uw feest of andere gelegenheid tot een fijne herinnering te maken.

Ons café en eetcafé bieden plaats aan maximaal 120 personen. We hebben een uitgebreide menu- en drankenkaart en in overleg kunnen we van alles daaromheen voor u bereiden en organiseren. Speciale wensen op het gebied van hapjes, drankjes, muziek en indeling zijn altijd bespreekbaar.

Om u een beeld te geven van de mogelijkheden als feestlocatie in Nijmegen, zetten we hieronder een paar voorbeelden uiteen van wat we zoal gedaan hebben en wat mogelijk is:

Huwelijk 
Zoals de foto hiernaast en hieronder ook laat zien hebben wij ruimte geboden aan meerdere huwelijken, waarbij we alle gasten vanzelfsprekend tot in de puntjes verzorgd hebben met heerlijke gerechten en drankjes. Dit kan zowel in onze eigen locaties als op een andere locatie, waarbij we de catering ook verzorgen.

Bedrijfsfeest, bedrijfsborrel of bedrijfsdiner
We hebben ook voor diverse bedrijven een middag of avond voorzien van locatie, eten en drinken. Zo hebben we bijvoorbeeld voor Radboud Universiteit een volledige bedrijfsavond verzorgd. Dit omvatte een drankje en een uitgebreid buffet.


Verjaardagen, borrels, feesten en andere partijen
Van promotie tot afstudeerfeest. Wij helpen u ook graag bij elke andere gelegenheid, van locatie tot en met de volledige verzorging. Neem gerust contact met ons op en dan bespreken we graag wat uw wensen zijn en wat wij voor u kunnen betekenen.

Van feest tot gerecht: foto’s ter inspiratie

Om u te inspireren, hebben we hieronder een aantal foto’s uiteengezet. Hieronder een overzicht van wat je zowel in Café We Gaan Beginnen en/of eetcafé Wij Ook kunt organiseren: